Néhány bemelegítő gondolat
2015. október 19. írta: Imre Bea

Néhány bemelegítő gondolat

Zárkózott, szorongó és antiszociális vagyok, szükségem van a paravánra. Az írói énem azonban egyszer csak észveszejtve kezdte verni a kis védőfalamat, mert hirtelen túl szűk lett neki mögötte a tér. Remegett és recsegett a paraván, így végül beadtam a derekamat, és létrehoztam neki egy felületet, amelyen kedvére tombolhat, kreatívkodhat. Ennek a felületnek sokáig a cafeblog.hu volt az otthona, aztán 2020 végén a blog.hu-ra költözött.

Én nagyon parázós és gyáva vagyok, az írói énem ellenben olykor eléggé pimasz és kimond olyan dolgokat, amiket én valószínűleg nem mernék. Alapvetően jól megvagyunk együtt, inspiráljuk egymást, bár néha azért egymás agyára megyünk. De így vagyunk mi egyek. Azt hiszem. Remélem. Különben nagy baj lenne...

És hogy mit tartalmaznak a rovatok?

Általában: gondolatok, vélemények aktuális dolgokról, néhány utazós élmény meg ami nem passzol a többi rovatba.
Pszicho: lelkiállapotok, elmezavarok, olyasmik, amik valahol mélyen belül kavarognak.
Kultúrsokk: elsősorban könyves és filmes kulturális élmények.
Fiktív fecsegő: fiktív párbeszédek egy-egy téma játékos megközelítése kétféle nézőpontból.
Novellák: kitalált történetek.
Agytágító: Olyan izgalmas témák, amelyeket (nem irodalmi) könyvekben olvastam vagy valamilyen előadáson hallottam. Leginkább pszichológiai vagy filozófiai tartalmúak, elgondolkodtatóak és  szélesítik a látókört.

 img_3752-01_1.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paravan.blog.hu/api/trackback/id/tr1616323332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása